A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Зозівський професійний аграрний ліцей Вінницької області

Психологічна служба

Практичний психолог та соціальний педагог

Міхо Людмила Миколаївна

 

Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я дітей.

Зміст діяльності психологічної служби ліцею

Психологічна служба є частиною системи освіти, тому її основні завдання і функції виходять з місії системи освіти, задекларованих у статті 6 Закону України «Про освіту», принципів гуманістичного характеру освіти, пріоритету загальнолюдських духовних цінностей, життя та здоров’я людини, свободи розвитку особистості та адаптивності системи освіти до рівня і особливостей розвитку особистості. Відповідно, місія психологічної служби полягає у забезпеченні розвиваючого характеру освіти, тобто психолого-педагогічних умов для успішного вирішення завдань навчання та розвитку.

Основні завдання психологічної служби:

– забезпечити індивідуальний підхід до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;

– здійснювати профілактику і корекцію відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку учнів.

Таким чином, планується направити роботу психологічної служби ліцею на здійснення завдань:

  • Забезпечення психологічного супроводу захисту прав дітей, в тому числі прав на прояв і повноцінний розвиток свого потенціалу незалежно від індивідуально-психологічних особливостей, інтересів та схильностей, рівня розвитку в цілому.
  • Забезпечення психологічного супроводу створення умов комфортного розвивального освітнього середовища, орієнтованого на оптимістичну перспективу кожного учня;
  • Сприяння захисту честі і гідності учнів та допомога кожному учневі у соціалізації й адаптації до соціального середовища шляхом оптимального розвитку його потенційних можливостей.
  • Сприяння збереженню психологічного здоров’я дітей (особливо учнів І курсу) та формування здорового способу життя. Сприяння розвитку здоров’язберігаючих напрямків роботи у освітньому середовищі.
  • Виявлення індивідуальних особливостей учнів з метою визначення порушень у процесі виховання, навчання та надання допомоги.
  • Робота з учнями І курсу з метою надання допомоги під час адаптації до ліцею.
  • Виявлення дезадаптованих учнів з метою допомогти їм виправити свій стан.
  • Робота з обдарованими учнями, учнями пільгового контингенту, та дітьми трудових емігрантів.
  • Забезпечення психологічного супроводу учнів, які мають девіантну та делінквентну поведінку та профілактика правопорушень.
  • Психокорекційна та розвивальна робота з учнями ліцею.
  • Профілактична та просвітницька робота з метою попередження залежності підлітків та втягнення їх до тоталітарних сект, попередження булінгу в освітньому середовищі
  • Підвищення психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу: консультативна та просвітницька робота з вчителями, батьками, учнями, та батьками.
  • Здійснення психологічного супроводу інклюзивної освіти.

 

Шановні батьки та педагоги, запам’ятайте!

  • Якщо діти живуть в умовах постійною критики, вони навчаються осуджувати.
  • Якщо діти живуть в умовах ворожнечі, вони навчаються насильству.
  • Якщо дитину постійно висміювати, вона навчається зневажати себе.
  • Якщо дітей постійно соромити, вони навчаються почувати провину.
  • Якщо діти живуть в умовах толерантності, вони навчаються терплячості.
  • Якщо дітей підтримують, вони навчаються впевненості в собі.
  • Якщо вчинки дітей схвалюють, вони навчаються самоповаги.
  • Якщо діти живуть в умовах справедливості, вони навчаються бути справедливими.
  • Якщо діти живуть у безпеці, вони навчаються довіряти.
  • Якщо діти живуть із визнанням, вони навчаються дружелюбності. Вони знаходять любов на землі.

Інформаційні матеріали для батьків

Інформаційні матеріали для учнів

 

Інформаційні матеріали для педагогів

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень