A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Зозівський професійний аграрний ліцей Вінницької області

Психологічна служба

Рада вітати ВАС!

Міхо Людмила Миколаївна

практичний психолог та соціальний педагог

Практичний психолог - спеціаліст другої категорії, стаж роботи  - 5 років, соціальний педагог - спеціаліст першої категорії , стаж роботи - 12 років

Життєве кредо:
«Любити життя і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах - шукати істину, у людях - мудрість»

Професійне кредо:
«З любовю до дітей, з добротою до людей, з повагою до суспільства» 

Педагогічне кредо:

«Людину можна спрямувати, але не випрвити, людина виправляється сама» (В. Ф. Одоєвський)

Тема, над якою працює психологічна служба:
«
Забезпечення збереження і зміцнення психічного здоров*я, створення умов для повноцінного і гармонійного розвитку всіх учасників освітнього процесу»

Ти  завжди можеш  звернутися до соціального педагога, психолога або до будь-якого дорослого, якому довіряєш.

Зв’язатися зі мною або залишити свої запити можна на адресу:

lmikho@ukr.net 

Знайдемо вихід разом!

Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я дітей.

Зміст діяльності психологічної служби ліцею

Психологічна служба є частиною системи освіти, тому її основні завдання і функції виходять з місії системи освіти, задекларованих у статті 6 Закону України «Про освіту», принципів гуманістичного характеру освіти, пріоритету загальнолюдських духовних цінностей, життя та здоров’я людини, свободи розвитку особистості та адаптивності системи освіти до рівня і особливостей розвитку особистості. Відповідно, місія психологічної служби полягає у забезпеченні розвиваючого характеру освіти, тобто психолого-педагогічних умов для успішного вирішення завдань навчання та розвитку.

Основні завдання психологічної служби:

– забезпечити індивідуальний підхід до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;

– здійснювати профілактику і корекцію відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку учнів.

Таким чином, планується направити роботу психологічної служби ліцею на здійснення завдань:

  • Забезпечення психологічного супроводу захисту прав дітей, в тому числі прав на прояв і повноцінний розвиток свого потенціалу незалежно від індивідуально-психологічних особливостей, інтересів та схильностей, рівня розвитку в цілому.
  • Забезпечення психологічного супроводу створення умов комфортного розвивального освітнього середовища, орієнтованого на оптимістичну перспективу кожного учня;
  • Сприяння захисту честі і гідності учнів та допомога кожному учневі у соціалізації й адаптації до соціального середовища шляхом оптимального розвитку його потенційних можливостей.
  • Сприяння збереженню психологічного здоров’я дітей (особливо учнів І курсу) та формування здорового способу життя. Сприяння розвитку здоров’язберігаючих напрямків роботи у освітньому середовищі.
  • Виявлення індивідуальних особливостей учнів з метою визначення порушень у процесі виховання, навчання та надання допомоги.
  • Робота з учнями І курсу з метою надання допомоги під час адаптації до ліцею.
  • Виявлення дезадаптованих учнів з метою допомогти їм виправити свій стан.
  • Робота з обдарованими учнями, учнями пільгового контингенту, та дітьми трудових емігрантів.
  • Забезпечення психологічного супроводу учнів, які мають девіантну та делінквентну поведінку та профілактика правопорушень.
  • Психокорекційна та розвивальна робота з учнями ліцею.
  • Профілактична та просвітницька робота з метою попередження залежності підлітків та втягнення їх до тоталітарних сект, попередження булінгу в освітньому середовищі
  • Підвищення психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу: консультативна та просвітницька робота з вчителями, батьками, учнями, та батьками.
  • Здійснення психологічного супроводу інклюзивної освіти.

 

Шановні батьки та педагоги, запам’ятайте!

  • Якщо діти живуть в умовах постійною критики, вони навчаються осуджувати.
  • Якщо діти живуть в умовах ворожнечі, вони навчаються насильству.
  • Якщо дитину постійно висміювати, вона навчається зневажати себе.
  • Якщо дітей постійно соромити, вони навчаються почувати провину.
  • Якщо діти живуть в умовах толерантності, вони навчаються терплячості.
  • Якщо дітей підтримують, вони навчаються впевненості в собі.
  • Якщо вчинки дітей схвалюють, вони навчаються самоповаги.
  • Якщо діти живуть в умовах справедливості, вони навчаються бути справедливими.
  • Якщо діти живуть у безпеці, вони навчаються довіряти.
  • Якщо діти живуть із визнанням, вони навчаються дружелюбності. Вони знаходять любов на землі.

Інформаційні матеріали для батьків

Інформаційні матеріали для учнів

 

Інформаційні матеріали для педагогів

 

Дата: від до Скинути

Дискримінація

Дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками  раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку,  інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та  майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є  та можуть бути дійсними або припущеними (далі – певні ознаки), зазнає  обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь  якій формі, встановленій Законом, крім випадків, коли таке обмеження має  правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є  належними та необхідними.   Дискримінація в соціально-трудових відносинах:   a) будь-яке розрізнення, недопущення або перевага, що робиться за  ознакою раси, кольору шкіри, статі, релігії, політичних переконань, іноземного  походження або соціального походження, інших релевантних ознак, і  призводить до знищення або порушення рівності можливостей чи поводження в  галузі праці та занять;   б) будь-яке інше розрізнення, недопущення або перевага, що призводить  до знищення або порушення рівності можливостей чи поводження в галузі праці  та занять і визначається після консультації з представницькими організаціями  роботодавців і працівників, де такі є, та з іншими відповідними органами. Будь- яке розрізнення, недопущення або перевага відносно певної роботи, що  ґрунтується на її специфічних вимогах, дискримінацією не вважається.  

14:18 15.01.2024

16 днів проти насильства

З метою попередження проявів жорстокості та насилля з 25 листопада по 10 грудня 2023 рокупроводилася Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». В нашому ліцеї було  організовано флешмоб “Зупинимо конфлікт” та проведено круглий стіл  «Вчимося протидіяти насиллю»

12:54 11.12.2023

Доросла розмова про СНІД

01.12.2023 року з учнями ІІІ курсу була проведена година спілкування «Доросла розмова про СНІД»

15:58 01.12.2023

Безпечний інтернет

З метою підвищення інформаційної компетентності учасників освітнього процесу, створення сприятливих умов для підготовки молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві, забезпечення захисту дитини від шкідливих інформаційних впливів, акцентування уваги на важливості безпечної поведінки 25.10.2023 року було проведено тренінгові заняття «Безпечний інтернет»

17:10 26.10.2023

Торгівля людьми. Розпізнай небезпеку вчасно

З метою підвищення рівня поінформованості учнів щодо проблеми торгівлі людьми; сформувати уявлення про суть торгівлі людьми; з’ясувати причини торгівлі людьми; ознайомити учнів з різними формами торгівлі людьми; позбавитися небезпечних стереотипів щодо торгівлі людьми було проведено круглий стіл «Торгівля людьми. Розпізнай небезпеку вчасно»

10:00 16.09.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень