A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Зозівський професійний аграрний ліцей Вінницької області

План виховної роботи

Дата: 15.09.2023 12:50
Кількість переглядів: 17

          

            «ПОГОДЖЕНО»

                              

                              «ЗАТВЕРДЖУЮ»

Директор

Директор

Вінницького державного центру

Зозівського професійного

естетичного виховання учнів ПТНЗ

                  аграрного ліцею Вінницької обл..

___________ Людмила МАЗУР

___________ Володимир МЕЛЬНИЧУК

«______» _____________  2023 р.

      «______» _______________  2023 р.

 

 

 

                                                   

ПЛАН

ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Зозівського професійного

аграрного ліцею

Вінницької області

на 2023-2024 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зозів 2023

 

ПРОБЛЕМА над якою працює колектив ліцею:

 

«Забезпечення якісної освіти через впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес»

 

1. Вступ.

Аналіз виховної роботи у Зозівському професійному аграрному ліцеї

за 2022-2023 навчальний рік.

 

У 2022-2023 навчальному році в ліцеї навчалось 242 учні, серед яких:  3 – діти-сироти, 4 – діти позбавлені батьківського піклування, 7 – внутрішньо переміщені особи, 9 – діти учасників АТО-ООС, 21 – діти, батьки яких перебувають в зоні бойових дій, 11 – учні, що знаходяться в СЖО, 4 із них знаходиться на внутрішньо ліцейному обліку Ради профілактики правопорушень.

Виховна робота у Зозівському ПАЛ протягом 2022-2023  навчального року здійснювалася у відповідності із Законом України від 26.04.2001 №2402-ІІІ «Про охорону дитинства»; Законом України від 21.06.2001 №2558-ІІІ «Про соціальну роботу з сім'ями, дітьми та молоддю»;  указом Президента України від 18 травня 2019 року № 286/2019 «Про стратегію національно-патріотичного виховання», Листа МОН України від 06.03.2022 №1/3371-22 «Про організацію освітнього процесу в умовах військових дій», листа МОН України від 10.08.2022 р. №1/9105-22 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р.», регіональної програми з підтримки та розвитку талановитої учнівської молоді закладів П(ПТ)О «Творча обдарованість» на 2021-2023 роки, регіональної програми художньо-естетичного виховання учнівської молоді у закладах П(ПТ)О на 2021-2025 роки.

Класні керівники, практичний психолог, соціальний педагог, культорганізатор, бібліотекар, керівник фізичного виховання, вихователі гуртожитку, керівники гуртків та спортивних секцій працювали згідно річного та місячних планів роботи ліцею, і відповідно вимог та плану заходів, щодо поширення коронавірусної хвороби (COVID-19).

В планах були передбачені основні завдання і положення Законів України "Про середню освіту", «Про професійно-технічну освіту», "Національної доктрини розвитку освіти України у XXI ст.» та іншими законодавчими та нормативно - правовими актами, що регулюють діяльність професійно - технічної освіти. Виховна робота була спрямована на виконання завдань, поставлених Концепцією громадського виховання особистості в умовах розвитку української державності, Указів Президента і Державних програм на подолання дитячої безпритульності і бездоглядності, запобіганню поширення злочинності, наркоманії, алкоголізму і тютюнопаління серед молоді, виконання Регіональних комплексних програм, Цільової творчої програми з превентивного виховання учнів.

Виховна робота в ліцеї здійснюється за напрямками: національно-патріотичне, громадянське, родинно-сімейне, трудове, екологічне, формування здорового способу життя та розвитку творчої особистості.

З кожного напрямку проводяться виховні заходи в навчальних групах та серед мешканців гуртожитку.

Основні завдання педагогічного колективу були спрямовані на:

  • Посилення національно-патріотичного виховання учнів;
  • Покращення якості виховної роботи при дистанційному навчанні;
  • Створення позитивних психолого-педагогічних умов для розвитку творчої особистості викладача, майстра в/н та учня у навчально-виховному процесі ліцею;
  • Використання інноваційних технологій для покращення навчально-виховного процесу в урочний та позаурочний час.

Над виконанням цієї роботи працювали: 9 класних керівників і 13 майстрів виробничого навчання, 3 вихователі в гуртожитку, бібліотекар, культорганізатор, керівник фізичного виховання, практичний психолог, соціальний педагог. Всі вони володіють сучасними педагогічними методами виховання і високим рівнем фахової підготовки. Стан та проблеми виховної роботи обговорювались на засіданнях педагогічних рад, інструктивно-методичних нарадах, засіданнях методичних комісій та у дистанційному форматі. Війна внесла свої корективи у  виховний процес ліцею. Через перебої з електропостачанням більшість виховних заходів проводилися у дистанційному форматі, із використанням інтернет ресурсів.

  Протягом 2022-2023 навчального року велика увага приділялась різним напрямам роботи, а саме:

Національно-патріотичне виховання: були проведені змістовні та пізнавальні заходи: «Мій край – моя історія жива» (Швець В.В.), «Україна – це круто!» (Пасєка І.І.), «На захисті Батьківщини» (Мельничук О.М.), «Атом має бути мирним» (Вергелюк А.В.), «Повертайся живим» (Драчевська О.П.),;                                   -- у viber-групах було розміщено відео матеріали: «День захисників України: минуле і сьогодення», «Українські революції: як це було?», «У єдності – Сила!», «Честь і слава Незламним!», «Гіркий присмак свободи», «Унікальне явище – волонтерство», «Вони вистояли – не витримав бетон», «Думи мої, думи мої…»,  «Роки обпалені війною»;                                                                                        -- оформлені  книжкові виставки: «Є найсвятіше слово на землі: високе, світле – Україна», «Уклін живим – загиблим слава!», «Борітеся – поборете, нам Бог помагає!», «Тихі зорі вічної пам’яті»;                                                                              -- виховні години: «Шануймо захисників рідної землі!», «Хоробрі серця наших випускників», «Державна мова нашої країни», «Геноцид повторюється…», «Ми всі гуртом – велика сила. Разом до Перемоги!», «Моя країна у вогні. Чим можу стати я корисним?», «Пам’ять героїв стукає в наші серця», «Їм судилося захищати Україну», «І оживе наша слава…», «Крим – це Україна», «Україну-матір вміймо захищати»;                                                                                                -- конкурси малюнків для ЗСУ «Ви – наші янголи-охоронці!»,  «Напиши листа солдату»;                                                                                                                                 -- учнівський та педагогічний колектив взяли участь у акції «Смілива гривня»;            -- в рамках обласного конкурсу «Безсмертний подвиг українського Воїна-визволителя» в музейній кімнаті була створена експозиція «Хоробрі серця наших випускників», присвячена подвигу воїнів-випускників учасників бойових дій;                                                                                                                                                -- викладачем предмету «Захист Вітчизни» були організовані практичні заняття із надання першої домедичної допомоги у невідкладних станах, розбиранні та збиранні АК та стрільби (Гуля С.І.)

На громадянське  виховання були спрямовані такі виховні заходи: урок доброти, до Дня Козацтва,  до річниці революції Гідності, до Дня Пам’яті жертв голодомору, Дня української писемності і мови, Дня волонтера, тижня права, Дня української хустки, Дня пам’яті Героїв Крут, Дня вишиванки, Дня Конституції України. З метою формування ціннісного ставлення до суспільства та держави, виховання почуття поваги і гордості до рідного краю, шанування державних символів, Конституції України. У кожному кабінеті є куточки державної символіки, класними керівниками систематично проводяться години спілкування на дану тематику. Цікавою була робота над обласним конкурсом соціальних буклетів, листівок «Believe me» (Повір мені) (Міхо Л.М.)

 

Естетичному вихованню сприяли цікаві заходи: до Дня працівників освіти «Моя професія найкраща» (Пасєка І.І.); виставки-конкурси газет до Дня вчителя, «Слава Героям – Захисникам України!», «Зимові мрії»; виховні години: «Я творча особистість»,  «В країні мистецтва», «Прекрасне поручдоторкнися», «Світ твоїх захоплень», «Творчість – це завжди прекрасно!», «Прекрасне в кожному із нас».

Учні всіх навчальних груп готувалися до фестивалю-огляду художньої самодіяльної творчості «Подільські зорі»,  де їм допомагали: культорганізатор  Пасєка І.І., керівники гуртків самодіяльної творчості Міхо Л.М., Бурба І.І., Губрій В.М., та класні керівники і майстри виробничого навчання.

Правова робота проводилася у просвітницькому та профілактичному напрямках. Було проведено круглий стіл за участю працівників правоохоронних органів та соціальних служб «Стосується кожного». На достатньому рівні організовано та проведено заходи в межах тижня права: тематичні заходи по групах «Мої права та обов’язки», виховні години «Конвенція про права дитини», конкурс малюнків на тему: «Права дитини», бесіди на теми: «Як захистити свої права», (викладач правознавства, вихователі гуртожитку).

 

 

Систематично здійснюється розгляд питань з профілактики правопорушень на інструктивно-методичних нарадах та на засіданнях Ради з профілактики правопорушень.

Ведеться внутрішній облік та робота з дітьми, які потребують посиленої уваги з боку педагогічних працівників, соціального педагога, психолога. Максимально здійснюється залучення учнів, схильних до девіантної поведінки, до участі в гуртках та спортивних секціях.

На попередження шкідливих звичок та протиправної поведінки були направлені такі виховні заходи: до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом –  виховні заходи по групах «Скажемо СНІДу – НІ!», (керівники груп), перегляд відеофільмів «Вони нічим не відрізняються від нас, хіба що позитивною реакцією на ВІЛ» (Пустовіт Т.В.), виховні години  «Інтимне селфі в Інтернеті – жарт чи небезпечний ризик» (керівництво груп), бібліотечний урок «Що потрібно знати про СНІД» (Швець В.В.), взяли участь в обласній молодіжній акція «Людина – не товар: скажи «НІ» торгівлі людьми» (практичний психолог)

 

Родинне виховання спрямоване на формування в учнів ціннісного ставлення до сім'ї, родини, людей, пошук максимальної взаємодії між батьками учнів та педагогічними працівниками. Батьки залучалися до роботи в дистанційному форматі.

Цікавими були виховні години «Міцна сім'я – міцна держава» (Пасєка І.І.), «Мати і батько – два надійних крила» (керівництво груп), «Лялька-мотанка – щаслива доля намотана» (Карась К.В.) та конкурс малюнків «Моя сім'я – мій оберіг» (вихователі)

 

Екологічне виховання спрямоване на формування екологічної культури особистості залучення вихованців до активної екологічної діяльності, нетерпиме ставлення до тих, хто завдає шкоди природі. Проведено цикл відео подорожей «Природа, екологія і ми», «Земля благає: ПОМОЖІТЬ!», «Чорнобиль…  Енергодар… Що нас чекає?» (Драчевська О.П.), виховні години по групах: «Війна та екологія не сумісні!!!» (Майстри виробничого навчання, класні керівники), відкритий виховний захід «Атом має бути мирним» (Вергелюк А.В.)

 

Трудове виховання спрямоване на вироблення свідомого ставлення до праці як до вищої цінності людини і суспільства, виховання здорової, фізично розвиненої особистості, цивілізованого господаря. Проведено виховні години «Шануймо, справжніх господарів землі» та «Нелегкий хліб 2022-го» (керівництво груп). Учні взяли участь у щорічній акції по благоустрою території навчального закладу (керівництво груп) та кімнат гуртожитку «Гуртожиток – це мій другий дім» (вихователі). Організовано проходило чергування учнів по навчальному закладі, гуртожитку, їдальні.

 

Фізичне виховання. З метою забезпечення повноцінного розвитку дітей і молоді, охорони та зміцнення їхнього здоров'я, формування фізичних здібностей особистості, гармонії тіла і душі, виховання потреби у регулярних заняттях фізичною культурою, утвердження здорового способу життя в ліцеї організовано роботу спортивних секцій. З метою формування здорового способу були проведені такі заходи: інформаційні заходи по групах «COVID  – небезпека поруч» (Пустовіт Т.В.), виховні години  «Шкідливі звички у нашому житті» (керівництво груп), година вихователя «Шкідливим звичка скажемо – НІ» (вихователі), Година спілкування «Молодь обирає здоров’я» (Міхо Л.М.) керівником фізичного виховання і здоров’я були проведені змагання з шахів, міні-футболу, настільному тенісу, легкої атлетики.

На жаль, через військовий стан, команди ліцею не приймали участь в обласних змаганнях серед учнів ПТНЗ.

В навчальному закладі для спортивних занять облаштовано: спортивну залу, зал атлетичної гімнастики, зал настільного тенісу та спортивний майданчик, де займається значна частина ліцеїстів. З метою покращення позаурочної занятості проводилися змагання серед мешканців гуртожитку з силової гімнастики, футболу, шахів, настільного тенісу (Мороз В.О.).                                           

Творчому розвитку особистості, спрямованому на розвиток пізнавальних інтересів, творчості, винахідництва сприяли загально ліцейні заходи: конкурс-виставка виробів декоративно-вжиткового мистецтва «Знай і люби свій край»  та КВЕСТ-змагання «МИ – дружна родина».  Учні залучалися до підготовки та участі у цікавих пізнавальних заходах, брали участь у обласних конкурсах.  Так у щорічному обласному фестивалі-конкурсі «Подільські зорі» учні посіли ряд призових місць.                                                       

З метою попередження правопорушень та булінгу в ліцеї систематично проводилися:

  • зустрічі з працівниками правоохоронних органів;
  • залучення важковиховуваних учнів до роботи в гуртках та спортивних секціях;
  • щомісячні засідання Ради з профілактики правопорушень;
  • засідання гуртка «Закон і ми»;
  • заслуховування звітів майстрів виробничого навчання та класних керівників на інструктивно - методичних нарадах про виховну роботу в групах та роботу з важковиховуваними учнями, про їх зайнятість у позакласних заходах;
  • робота з опікунами дітей-сиріт та з батьками дітей, що знаходяться у складних сімейних обставинах з метою підвищення відповідальності за виховання дітей;
  • засідання методичної комісії керівників груп, органів учнівського самоврядування, де надавалася методична допомога в організації право освітньої та профілактичної роботи з учнями та їх батьками. Проблеми виховної роботи постійно обговорювалися на засіданнях педагогічної ради, засіданнях методичних комісій.

Рада з профілактики правопорушень співпрацювала з правоохоронними органами, службами у справах неповнолітніх, центром соціальних служб для молоді та іншими організаціями. У своїй роботі педагоги застосовували нові форми організації виховного процесу у дистанційному форматі такі, як відео подорожі, години спілкування, класні години, відео лекторії та ін..

Психологом ліцею проводилось вивчення особистих якостей першокурсників шляхом анкетування, індивідуальних бесід, що допомогло викладачам і класним керівникам підібрати ефективні форми і методи виховного впливу на учнів, формуванню у них інтересу до обраної професії, бажанню одержати міцні знання.

Першокурсники були ознайомлені із кваліфікаційними характеристиками обраних професій. Психологом та соціальним педагогом проводилося анкетування, опитування і тестування учнів з метою з'ясування психологічного портрету та соціального статусу учнів. За наслідками складено соціальний паспорт груп та навчального закладу. Здійснювався соціальний захист дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, закріплено їх соціальний супровід. Здійснювалося сприяння працевлаштуванню випускникам - сиротам .

Робота учнівського самоврядування, до складу якого ввійшли представники з кожної навчальної групи була направлена на організацію навчання та дозвілля учнів ліцею, реалізацію права на самовизначення особистості підлітка, формування відповідального ставлення до своїх однолітків та до реалізації прийнятих на засіданнях рішень.

На жаль у виховній роботі мають місце такі недоліки: це пропуски занять без поважних причин, запізнення на уроки, що підриває ефективність навчально-виховного процесу. Потребує постійної уваги робота по попередженню адміністративних правопорушень. Потребує покращення робота з дітьми які потрапили в СЖО. Свої корективи додало дистанційне навчання та відсутність учнів у навчальному закладі.

Проводились інструктивно-методичні наради з класними керівниками та керівниками гуртків, вихователями, майстрами виробничого навчання про роботу щодо попередження дитячого травматизму, боулінгу, суїцидальної поведінки, а також профілактики корона вірусної інфекції.

Аналізуючи виховну діяльність учнівського самоврядування, з урахуванням особливості учнівського колективу потрібно:

  • спрямувати виховну роботу на активізацію та розвиток учнівської ініціативи, створення умов для формування фізично і психічно здорової дитини та для реалізації здібностей обдарованих дітей;
  • залучати до гурткової роботи дітей що знаходяться в СЖО; застосовувати у виховному процесі новітні педагогічні технології;
  •  використовувати можливості мережі Інтернет для підвищення рівня навчання та виховання;
  • забезпечити соціальний захист учасників навчально-виховного процесу, дотримання правил безпеки життєдіяльності, охорони здоров'я і життя дітей та підлітків, залучення дітей девіантної поведінки до роботи в системі самоврядування.

 

На жаль через військову агресію РФ та карантинні обмеження ми не змогли провести цілу низку загальноліцейних виховних заходів, були обмежені у проведені спортивних змагань та дозвіллєвих міроприємств, а також змінили форми проведення виховних і класних годин.

 

 

Завдання виховної роботи на 2023-2024 навчальний рік

 

Педагогічний колектив ліцею в 2023-2024 навчальному році працює над проблемою: «Забезпечення якісної освіти через впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес та формування особистості учнів шляхом підвищення національно-патріотичного виховання в сучасних умовах»

 

 

Головним завданням ліцею є забезпечення якісної освіти через впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес та підвищення рівня національно-патріотичного виховання.

Пріоритетним напрямком є всебічний і гармонійний розвиток особистості, яка здібна до саморозвитку, самовиховання і самореалізації, в своїй діяльності керується загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміє цінність і традиції свого народу.

Успіх виховного процесу залежить від стосунків між педагогами і учнями, які повинні будуватися на підставі співдружності і ділового партнерства.

Педагог та учень – рівноправні суб'єкти навчально-виховної діяльності. Тому слід більшу уваги приділяти стимулюванню внутрішньої і зовнішньої активності учнів, їх оптимальної участі в суспільній діяльності у справі виховання.

Таким чином, головним завданням виховної роботи у 2023-2024 навчальному році необхідно визнати:

  • створення відповідних умов для формування і розвитку високоінтелектуальної свідомої особистості з громадянською позицією, яка готова до конкурентного обрання свого місця в житті на основі обраної професії;
  • виховання свідомого громадянина України, який поважає історичне минуле свого народу і толерантно ставиться до культурних та національних здобутків інших народів;
  • формування творчої особистості, здатної до самореалізації та самовдосконалення; створення умов для соціалізації учнів, утвердження їх як особистостей.

 

 

 

 

  1. Організаційна робота

 

№№ з/п

 Зміст роботи

Дата

прове-дення

Відповідальний

При-мітка

1

1.

Планування на всіх рівнях виховної роботи на рік

Серпень

Дирекція

 

22.

Проведення виборів до органів учнівського самоврядування

Вересень

Заступник директора з НВР,

керівництво груп

 

33.

Формування складу Ради профілактики правопорушень

Вересень

Адміністрація

 

44.

Формування складу стипендіальної комісії

Вересень

Адміністрація

 

55.

Формування складу Ради гуртожитку

Вересень

Адміністрація

 

66.

Організація роботи гуртків,спортивних секцій, залучення учнів до участі в них

Вересень

Заступник директора з НВР,

керівники гуртків,секцій,

 

77.

Вибори батьківського комітету

Жовтень

Заступник директора з НВР,

класні керівники,

майстри в/н

 

78.

Забезпечення проведення інформаційно-просвітницьких годин

До 01 жовтня

Заступник директора з НВР,

класні керівники, майстри в/н

 

79.

Взяти участь в обласному навчальному семінарі-практикумі лідерів учнівського самоврядування ЗП(ПТ)О.

Жовтень

Учнівське самоврядування

 

710.

Проведення предметних і професійних тижнів

Протягом року

Методист,

Голови метод. комісій

 

 

 

  1. Організація роботи за основними напрямками виховання.

 

 

2.1 Національно-патріотичне виховання

 

1.

Організувати перегляд фільмів на патріотичну тематику

Протягом року

Заступник дир. з

НВР

 

2.

Взяти участь в обласному  етапі всеукраїнського конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя Україно»

Вересень,жовтень

Заступник директора з НВР

 

3.

Обласний проект патріотичної вдячності «Вірю в ЗСУ» в рамках відзначення Дня Захисників України

Вересень- жовтень

Бібліотекар

 

4.

Захід «Шляхами славних козаків» до Дня захисників України

Жовтень

Викладач предмета «Основи захисту Вітчизни»

 

5.

Обласний творчий марафон патріотичних постерів-мотиваторів «Будь українцем: читай, думай, спілкуйся українською!»

Листопад

Викладач української мови та літератури

 

6.

Вечір-зустріч з випускниками ліцею – учасниками військових дій

Листопад

Заступник дир. з НВР

 

7.

Тематичний вечір

присвячений річниці Революції Гідності

Грудень

Педагогічні працівники

 

8.

Обласний конкурс творчості учнівської молоді    «За нашу свободу!», присвячений значущим подіям захисту України та підтримці українських воїнів

Січень-лютий

Викладач історії

 

9.

Тематичний захід-реквієм               «Війна, що змінила все» до річниці кривавих подій на Майдані

Лютий

Педагогічні працівники

 

10.

Взяти участь в обласному  етапі Всеукраїнського відкритого літературно-музичного фестивалю вшанування воїнів «Розстріляна молодість»

Лютий

Культорганізатор

 

11.

Взяти участь в заходах присвячених Дню визволення Зозова

Березень

Адміністрація

 

12.

Акція для учасників бойових дій «Напиши листа солдату»

Березень

Майстри виробничого навчання,

класні керівники

 

13.

Провести військово-спортивну гру «Сяйво»

Березень, квітень

Керівник фізичної культури

 

14.

Активізувати роботу загону «Турбота»:

  • упорядкувати могилу невідомого солдата;
  • могилу «Жертвам голодомору»

Квітень

Адміністрація

 

15.

Взяти участь в обласному  фотофлешмобі «Українська вишиванка – спадок нації»

Квітень- травень

Старший майстер

 

16.

Вечір-реквієм «Доки пам'ять жива»

Травень

Педагогічні працівники

 

17.

Провести цикл бесід і виховних годин:

  • «Молитва за солдата»;
  • «Український відлік»;
  • «Ми можемо допомогти героям»;
  •  «Як жити сьогодні, щоб побачити завтра»;
  • «Збережемо пам’ять про подвиг»;
  • «Пам’ять героїв стукає в наші серця»
  • «Їм судилося йти на захист України»

Протягом року

 

Майстри в/н,

кл. керівники,

вихователі

 

18.

Провести виховний захід «Вишивка – наш генетичний код»

Травень

Педагогічні працівники

 

    1. Громадянське виховання

 

1.

Організація виховних заходів присвячених Дню знань:

- зустріч учнів І курсу;

- ознайомлення, поселення;

- урочиста лінійка;

- збори учнів, педагогічного колективу і батьків.

 

01.09.

Адміністрація, класні керівники, майстри в/н,

вихователі,

коменданти

 

 

 

2.

Почати навчальний рік загальноліцейною хвилиною мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії РФ проти України.

Продовжити роботу такими уроками

  • Перший урок на тему:

«Ми, українці: честь і слава незламним»;

  -    Другий урок на тему: «Безпека життєдіяльності учнів під час навчання в ліцеї».

02.09.

Дирекція, культорганізатор

 

 

 

 

 

класні керівники

 

 

майстри в/н

 

 

 

 

3.

Проводити загальноліцейні виховні заходи, пов’язані із відзначенням важливих

суспільно-політичних подій, знаменних і пам’ятних дат в житті країни та ліцею

Щосереди

Заступник директора з НВР,

пед.. працівники, бібліотекар, медсестра

 

4.

Робота учнівського самоврядування по:

  • залученні учнів до виконання громадських доручень;
  • участі у трудовому суперництві;
  • організації культурного дозвілля
  • захисту прав і свобод учнівської молоді

Протягом

року

Заступник директора з НВР, голова учнівського профкому, соціальний педагог,

актив груп

 

5.

Виховні години : «Символи моєї держави», «Конституція України – основний закон держави», «Україна – Європейська держава», «Хоробрі серця наших випускників», «Хто, як не ми?», «НІ! Домашньому насиллю», «Людина не товар»

Протягом

року

Класні керівники, майстри в/н

 

6.

Взяти участь в обласному  етапі Всеукраїнської краєзнавчої експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина – Україна»

Жовтень-

листопад

Керівник музейної кімнати

 

7.

Взяти участь в обласному  етапі Всеукраїнського конкурсу тематичних відеороликів «Скарби української мовної культури»

Жовтень-

грудень

Викладач укр.

мови і літератури

 

8.

Ознайомлення з історією народних свят і обрядів:

  • свято дівочої долі (Катерини);
  • Андріївські вечорниці;
  • свято Миколая;

Конкурс великодніх писанок

Грудень-квітень

Вихователі, класні керівники

 

9.

Цікаві заходи до Дня:

  • працівників освіти;
  • студента;
  • працівників с/г;
  •  Дня української жінки;

     -     Дня Памяті і Примирення

 

Жовтень,

листопад

 

березень

травень

Адміністрація,

Культорганізатор, керівники гуртків

художньої

самодіяльності

 

10.

Виховний захід до Дня української писемності і мови

Листопад

Викладач укр.

мови

 

11.

Вшанування пам’яті жертв голодомору 1932-1933рр.

Листопад

Викладач історії

 

12.

Провести виставку-конкурс плакатів: «Слава Героям – Захисникам  України!»,

Жовтень

Класні керівники,

актив груп

 

13.

Взяти участь у творчому конкурсі на кращий буктрейлер «Шевченкове слово – не переможна зброя»

Лютий-березень

Викладач укр.

Мови, бібліотекар

 

 

 

2.3. Морально-правове виховання

 

1.

Провести виховні години:

«Що таке булінг»,

«Інтимне селфі в Інтернеті – жарт чи небезпечний ризик»,

«Я – особистість»,

«Мої права і обов’язки»,

«Декларація прав дитини та Конституція ООН про права дитини»

Протягом року

Майстри в/н,

класні керівники,

вихователі

 

2.

Закріпити громадських вихователів за учнями схильними до правопорушень

Вересень

Заступник директора з НВР

 

3.

Організувати роботу гуртка правових знань «Закон і ми»

Вересень

Викладач «Основи правових знань»

 

4.

Розробити спільні заходи з органами та службами, які працюють з неповнолітніми

Вересень

Заступник директора з НВР, соц.. педагог

 

5.

Робота Ради профілактики правопорушень

Щомісяця

Заступник директора з НВР

 

6.

Провести « Круглий стіл» за участю працівників соціальних служб, правоохоронних органів,суду, прокуратури

«Діти: злочин і кара»

Жовтень

Заступник директора з НВР, викладач «Основи правових знань»

 

 

7.

Взяти участь в обласному проект з відзначення кращих благодійників та найефективніших благодійних ініціатив «Warm-glow-2022-2023» (Тепле сяйво)

 

Соціальний педагог

 

8.

Проводити профілактичні бесіди разом з дільничним інспектором, інспектором ЮП та соціальними службами

Постійно

Заступник директора з НВР, психолог, соц.. педагог

 

9.

Охопити учнів, схильних до правопорушень гуртковою і секційною роботою

Протягом року

Керівники гуртків,

секцій

 

10.

Взяти участь в обласній молодіжній акції «Відмова від паління – безцінний дар самому собі»

Листопад

Соціальний педагог

 

11.

Провести заходи в рамках тижня права

Грудень

Викладач «Правознавства»

 

12.

Провести тематичний вечір «Духовна краса людини»

Травень

Бібліотекар

 

 

13.

Виховний захід до Дня захисту дітей «Людина починається з добра»

Червень

Заст. директора з

НВР

 

 

2.4. Художньо-естетичне виховання

 

1.

Провести анкетування учнів з метою виявлення уподобань, інтересів, смаків

Вересень

Психолог, класні керівники,

 

2.

Укомплектування гуртків художньої самодіяльності, художньої та технічної творчості.

Вересень-жовтень

Культорганізатор, керівники гуртків

 

3.

Взяти участь в обласному етапі дитячо-юнацького фестивалю «Сурми звитяги»

Вереень-грудень

Культорганізатор

 

4.

Захід-вітання до Дня працівників освіти.

Жовтень

Культорганізатор

 

5.

Взяти участь в обласному  конкурсі патріотичної пісні і танцю «Моя Україна – святая земля, у сяйві геройської слави»

Листопад

Учнівське самоврядування

 

6.

Провести цикл вечорниць «Традиції і звичаї українського народу».

Грудень

Вихователі

 

7.

Підготовити і провести новорічний благодійний захід «Магія добра»

Грудень

Культорганізатор

 

8.

Взяти участь в обласному конкурсі творчості учнівської молоді    «За нашу свободу!»

Січень-лютий

Заступник директора з НВР

 

9.

Взяти участь в обласному фестивалі-огляді художньої самодіяльної творчості учнів ЗП(ПТ)О «Подільські Зорі»

Січень-квітень

Заступник директора з НВР, культорганізатор керівництво груп

 

10.

Організувати виховний захід «Жінка-мати,берегиня, воїн…»

Березень

Культорганізатор

кл. керівники,

майстри в/н,

 

11.

Взяти участь в обласному етапі Всеукраїнського фестивалю «Територія творчості»

Квітень

Заступник директора з НВР

 

12.

Підготувати і провести випуск учнів ІІІ-го курсу

Червень

Дирекція, культорганізатор, кл. керівники,

майстри в/н

 

13.

Підготувати і провести виховні години:

«Алло, ми шукаємо таланти», «Наш край у творах мистецтва», «Таланти твої, Україно», «В країні мистецтва» «Я творча особистість», «Світ твоїх захоплень»

Протягом року

Класні керівники

 

 

2.5. Трудове виховання

 

1.

Організувати чергування в навчальному корпусі, їдальні,

гуртожитку, на території ліцею.

Вересень

Заступник директора з НВР, старший майстер

 

2.

Закріпити ділянки території ліцею за групами для підтримання їх естетичного вигляду

Вересень

Пом. директора по

господарській частині

 

3.

Підготувати і провести конкурси фахової майстерності

Листопад лютий, березень

Голови МК,

методист,

викладачі,

майстри в/н

 

4.

Підготувати і провести вечір-презентацію професій ліцею.

Квітень

Заступник директора з

НВР, голови МК,

методист

 

5.

Провести цикл бесід і виховних годин:

  • праця – основа життя;
  • гордість – професія моя;
  • трудові права неповнолітніх;
  • ринкова економіка та розвиток суспільства на сучасному етапі

Протягом року

Майстри в/н,  вихователі

 

 

6.

Провести групові учнівські збори:

  • обговорення та прийняття умов трудового суперництва;
  • підведення підсумків навчання та поведінки учнів групи;
  • обговорення результатів трудового суперництва

1 раз на місяць

Майстри в/н,
кл. керівники

 

7.

Залучення учнів до участі в гуртках технічної творчості та декоративно-вжиткового мистецтва

На протязі року

Керівники гуртків тех. творчості, вихователі

 

 

8.

Прийняти участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу дитячої творчості «Знай і люби свій край»

Листопад-лютий

Керівники гуртків декоративно-вжиткового мистецтва

 

9.

Прийняти участь в обласному етапі виставки - конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість - тобі, Україно!»

Квітень

Керівники гуртків технічної творчості

 

10.

Підтримувати санітарний стан закріпленої території

Протягом року

Керівництво груп

 

 

2.6. Екологічне виховання

 

1.

Провести цикл бесід та виховних годин:

  • Земля благає – ПОМОЖІТЬ!;
  • Війна та екологія не сумісні;
  • Природа – наш спільний дім;
  • Природа, екологія і ми;
  • Моя земля – земля моїх батьків;
  • Захистимо довкілля;
  • Сучасна екологічна криза

Протягом року

Викладач екології,

майстри в/н,
кл. керівники,

вихователі

 

2.

Залучення учнів до гуртка при кабінеті біології

Вересень

Викладач біології

 

 

3.

Виховний захід «Чорнобиль – екологічна проблема на довгі роки »

Квітень

Викладачі фізики, хімії і біології

 

4.

Організувати конкурс малюнків серед учнів на екологічну тематику

Квітень

Майстри в/н,
кл. керівники,

вихователі

 

5.

Провести цільові екскурсії «Збережи природу нашого села»

Протягом року

Майстри в/н,
кл. керівники,

вихователі

 

 

 

3. Індивідуальна робота з учнями

 

1.

Вивчення індивідуальних особливостей учнів: особові справи, анкети, бесіди

На протязі

року

Психолог,

соц.. педагог, керівники груп,

вихователі

 

2.

Оформлення соціальних паспортів учнів груп ліцею

Вересень

керівники груп, соц. педагог

 

3.

Систематичний контроль відвідування учнями занять

Потягом року

Дирекція, майстри в/н, кл. керівники

 

4.

Вивчення соціального оточення учнів, умов проживання, мікроклімату в сім’ї.

Протягом року

Психолог, соц.. педагог, керівники груп, вихователі

 

5.

Індивідуальна робота з учнями схильними до правопорушень

Протягом року

Психолог,

соц.. педагог, пед..працівники,

вихователі

 

6.

Організація педагогічного патронажу за дітьми сиротами та дітьми, які залишились без піклування батьків, дітьми в СЖО та батьки яких є учасниками бойових дій

Вересень

Заступник директора з НВР

 

 

4. Формування здорового способу життя

 

1.

Профілактика поширення корона вірусної інфекції COVID

Протягом року

Дирекція   

 

2.

Робота спортивних секцій

Протягом року

Керівник ФВ

 

3.

Організація роботи спеціальних медичних груп

Жовтень

Керівник фіз. виховання,

медичний

працівник

 

4.

Організувати осінні легкоатлетичні змагання

Вересень

Керівник фіз. виховання,

медсестра

 

5.

Провести внутрішньоліцейні змагання з футболу, баскетболу, волейболу, настільного тенісу

Протягом року

Керівник ФВ викладач ФВ і З

Керівники спорт. секцій

 

6.

Формування навичок здорового способу життя

За планом

Психолог вихователі

 

7.

Провести цикл бесід та виховних годин:

  • участь кожного у боротьбі зі світовою пандемією;
  • наш вільний час і здоровий спосіб життя;
  • профілактика виробничого травматизму;
  • здоров’я молоді – здоров’я нації;

Протягом року

Майстри в/н,
кл. керівники,

вихователі

 

8.

Прийняти участь в молодіжній акції «Скажи наркотикам – НІ!»

Листопад

Заступник директора з НВР, соц.. педагог

 

9.

Підготувати виступ команди під девізом «Молодь обирає здоров'я!»

Березень

Соц..педагог, культорганізатор

 

 

 

  1. Позаурочна робота в гуртожитку

 

1.

Організація учнівського самоврядування:

  • провести збори Ради гуртожитку;
  • формування органів самоврядування на поверхах.

Вересень

Заступник директора з НВР, вихователі

 

2.

Залучення учнів, мешканців гуртожитку, до занять у гуртках та спортивних секціях

Протягом року

Вихователі

 

3.

Ведення журналів педагогічних спостережень

Протягом року

Вихователі

 

4.

Організувати і проводити самопідготовку учнів до занять

За окремим графіком

Заступник директора з НВР пед.. працівники

 

5.

Щосереди проводити годину психолога

Протягом року

Психолог

 

6.

Проводити регулярні рейди перевірки умов проживання учнів в гуртожитку

Протягом року

Aдміністрація ліцею,

 

 

7.

Регулярна перевірка дотримання гігієни, санітарії та епідемічних вимог (COVID)

Протягом року

Медична сестра

 

 

 

6. Робота з обдарованою молоддю, розвиток творчої особистості

 

1.

Взяти участь в обласних конкурсах запланованих ВДЦЕВ учнів ЗП(ПТ)О

Протягом року

Заступник директора з НВР

 

2.

Прийняти участь в різних виставках та змаганнях

Протягом року

Дирекція

 

3.

Взяти участь в обласних конкурсах фахової майстерності

Протягом року

Заступник директора з НВР

 

4..

Прийняти участь в предметних олімпіадах

Протягом року

Заступник директора з НВР

 

5.

Взяти участь в обласних спортивних змаганнях

Протягом року

Керівник фіз... виховання

 

6.

Надати можливість учням взяти участь у Всеукраїнських конкурсах

Протягом року

Адміністрація ліцею

 

 

7. Робота з батьками

 

1.

Організувати роботу батьківських комітетів у навчальних групах та ліцеї

Жовтень

Заступник директора з НВР, майстри в/н,
кл. керівники

 

2.

Проведення загальних батьківських зборів

2 рази на рік

Заступник директора з НВР

 

3.

Проведення батьківських зборів у навчальних групах

Протягом року

Майстри в/н,
кл. керівники

 

4.

Робота батьківського всеобучу. Обов’язково розглянути такі питання:

  • Булінг та шляхи його подолання
  • Домашньому насиллю скажемо дружно – НІ

Протягом року

Заступник директора з НВР

 

5.

Організувати та провести День матері

Травень

Майстри в/н,
кл. керівники

 

6.

Організація психологічної служби для батьків

Протягом року

Психолог

 

7.

Постійне підтримання зв’язку із сім’ями, які потрапили в складні життєві обставини (СЖО) і сім’ями учасників АТО та ООС

Протягом року

Майстри в/н,
кл. керівники,

вихователі

 

               

 

 

 

Заступник директора з НВР   ______________   Інна ПАСЄКА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень