A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Зозівський професійний аграрний ліцей Вінницької області

Алгоритм створення методичної розробки

Дата: 25.01.2022 10:20
Кількість переглядів: 67

АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОЗРОБКИ


Особливе місце в системі методичної роботи в професійно – технічному навчальному закладі повинне займати створення силами методичних комісій методичних розробок відповідно до тем навчальних програм. Створення таких методичних розробок сприяє вдосконаленню уроку як основної форми навчально-виховного процесу, впровадження інших форм організації процесу навчання, сприяє систематизації передового педагогічного досвіду, ефективному використанню методичних рекомендацій і іншої методичної літератури. Послідовне і планомірне накопичення методичних розробок по всім темам програм призведе до створення конкретних методик по предмету.

ЕТАП ЗМІСТ ЕТАПУ
І. Вступ. (Обґрунтування обраної теми) 1. Актуальність: ускладнення при засвоєнні певних тем учнями; розвиток творчого мислення учнів; активізація роботи учнів на уроці; залучення учнів до співпраці; аналіз впровадження обраної методики в інших навчальних закладах.
2. Можливість впровадження в даному ЗП(ПТ)О): комплексно-методичне, матеріально-технічне забезпечення, необхідний рівень фахової майстерності педагогічних працівників.
ІІ. Основна частина.
а) Опис теми
б) Опис власного досвіду
а):
1. Дати теоретичний опис обраної теми, використовуючи точки зору різних авторів.
2. Зробити порівняльний аналіз різних підходів до вирішення проблеми.
б):
1. Приклади використання методики.
2. Результативність: як змінились показники навчально-виховного процесу після впровадження даної методики (було – стало)
ІІІ. Заключна частина. 1. Аналіз ускладнень, які виникли під час розв’язання проблеми (власний досвід).
2. Рекомендації щодо впровадження даної методики.
3. Висновки: недоліки, переваги (узагальнення)





 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень