A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Зозівський професійний аграрний ліцей Вінницької області

Методичні комісії педагогів - центр методичної роботи

Мета методичної роботи – зростання рівня педагогічної майстерності, активізація творчого потенціалу кожного викладача та майстра виробничого навчання методичної комісії.   Найголовніше та найістотніше у методичній роботі є надання реальної, діючої допомоги педагогам у розвитку їх майстерності як поєднання професійних знань, навичок і вмінь, необхідних для сучасного педагога властивостей і якостей.  Основою докорінного покращення навчально-виробничого, виховного процесу в професійно-технічних навчальних закладах є добре налагоджена методична робота, особливо роль в організації і проведенні якої належить методичним комісіям.

 Методичні комісії – це основний методичний підрозділ, діяльність якого безпосередньо впливає на підвищення якості навчання і виховання учнів, ефективність застосування сучасних форм і методів навчання, професійний ріст і методичну майстерність викладачів та майстрів виробничого навчання впровадження досягнення педагогічної науки і передового досвіду в навчально-виробничий, виховний процес.  Головну роль в організації та впровадженні методичної роботи відіграють методичні комісії.

Однією з основних форм колективної методичної роботи в Зозівському професійному аграрному ліцеї Вінницької області  є методичні комісії  з предметів і професій,  які створюються за рекомендацією методичної ради.

Методичні комісії з предметів створюються за наявності в навчальному закладі трьох та більше викладачів загальноосвітніх одного або декількох споріднених предметів.

Методичні комісії з професій створюються за наявності трьох та більше викладачів предметів професійно-теоретичної підготовки і майстрів виробничого навчання однієї або декількох споріднених професій. 

Усі засідання методичних комісій проводяться згідно з графіком та  планом роботи на рік. 

В Зозівському професійному аграрному ліцеї діють 5 методичних комісій.

У своїй роботі методичні комісії основну увагу приділяють розгляду і внесенню коректив в робочі навчальні плани і програми, аналізу рівня навчальних досягнень учнів, удосконаленню навчально-матеріальної бази, організації проведення і аналізу уроків, обміну досвідом, організації конкурсів професійної майстерності, впровадженню інноваційних технологій, розробці і розгляду тематики дипломних робіт, розробці матеріалів комплексно-методичного забезпечення професій і предметів.

Одна із колективних форм методичної роботи – відкриті уроки.

Їх мета — підвищення педагогічної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання. Основні завдання відкритих уроків: упровадження в практику викладачів та майстрів виробничого навчання передового педагогічного досвіду і результатів досліджень педагогічної науки, спрямованих на розв'язання завдань, що стоять перед навчальним закладом.

  Координує роботу методичних комісій методичний кабінет, в якому створені необхідні умови для ефективної підготовки викладачів та майстрів виробничого навчання до уроків, індивідуальної методичної роботи і самоосвіти, а також проведення методичних заходів.   

 

 

Методична комісія викладачів

загальноосвітніх дисциплін

працює над проблемою:

 «Використання інноваційних технологій на уроках загальноосвітніх дисциплін з метою активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти»

 

Методична комісія викладачів

класних керівників, вихователів гуртожитку

працює над проблемою:

 «Формування в учнів життєвих цінностей, навичок здорового способу життя, моральної свідомості в навчально-виховному процесі ліцею»

 

 

Методична комісія викладачів

професійно-теоретичної підготовки та майстрів виробничого навчання з професії

«Кухар; кондитер»

працює над проблемою:

 «Впровадження новітніх технологій на уроках теоретичного і практичного навчання»
 

Методична комісія викладачів

професійно-теоретичної підготовки та майстрів виробничого навчання з професії

«Машиніст холодильних установок; електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування»

працює над проблемою:

«Підвищення якості підготовки спеціалістів професії через оновлення змісту професійної підготовки»

 

Методична комісія викладачів

професійно-теоретичної підготовки

та майстрів виробничого навчання

з професії

«Тракторист – машиніст сільськогосподарського виробництва; слюсар-ремонтник;

 водій автотранспортних засобів (кат. «С»)»

працює над проблемою:

«Впровадження інноваційних технологій

на уроках спецдисциплін»

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень